Ofte stilte spørsmål

Under finner du svar på et utvalg av de vanligste spørsmålene vi får. Start med å velge riktig kategori.

Hvorfor fungerer ikke registreringslenken?

Registreringslenken er kun gyldig i 14 dager. Dersom registreringslenken er utgått må du ta kontakt med din administrator for å få tilsendt ny invitasjon.

Har jeg flere forsøk?

Du har kun et forsøk på kartleggingstesten og den avsluttende testen. Testene er tidsbegrenset og det er ikke mulig å sette gjennomføringen på pause. Pass derfor på at du har god tid og at du ikke blir forstyrret i løpet av gjennomføringen.

Hvem kan se mine resultater?

Det er kun du som har tilgang til å se dine resultater. Din administrator vil kun se om du har fullført kartleggingen, din progresjon i opplæringen, og om du har fullført den avsluttende testen.

Kan jeg ta opplæringsløpet selv?

Ja, du kan ta opplæringsløpet som administrator. Gå til Min Side (oppe til høyre fra dashbordet), og klikk på knappen Bruk lisensnøkkel. En oversikt over ledige lisenser finner du i menypunktet Lisenser til venstre på dashbordet.

Kan jeg se resultater for mine deltakere?

Som administrator vil du kun se samlet statistikk for alle dine deltakere. Du vil ikke se resultater for hver enkelt deltaker.

Hvordan sender jeg en ny invitasjon?

Du finner en oversikt over dine lisenser via menypunktet Lisenser til venstre på dashbordet. Her ser du også hvilke lisenser som er ledig, innløst, og hvilke som er invitert men ikke tatt i bruk. Finn lisensen som er invitert til brukeren du ønsker å invitere på nytt. Klikk på knappen Inviter i Invitert-kolonnen og fyll inn e-postadressen du ønsker å sende en invitasjon til.