Salgs­betingelser

GENERELT

  • Firmanavn: Norsk Test AS
  • Organisasjonsnummer: 983 509 487
  • Postadresse: 9917 Kirkenes
  • Besøksadresse: Pasvikveien 2, 9900 Kirkenes
  • Telefon: 78 97 35 00
  • E-postadresse: post@norsktest.no

PRODUKTINFORMASJON OG PRIS

Priser

Alle priser er oppgitt i NOK. Totalkostnaden for kjøpet vil fremkomme før bestillingen gjennomføres og inkludere alle kostander forbundet med kjøpet.

Forbehold

Norsk Test AS tar forbehold om eventuelle trykkfeil når det gjelder pris og informasjon om varer/tjenester på siden. Ta kontakt hvis du har spørsmål. Norsk Test AS ønsker å gi deg god hjelp og en vellykket handel.

SALGS- OG LEVERINGSBETINGELSER

Betalingløsning

Betaling kan utføres med Visa, Mastercard, Vipps, eller som faktura via Afterpay/Riverty. Se egne vilkår for betaling med faktura.

Ekspedering av ordre

Når du har gjennomført et kjøp vil du motta en ordrebekreftelse på e-post om at ditt kjøp er ferdig behandlet. E-posten vil inneholde referansenummer til din ordre, og en oppsummering av hva ordren inneholder.

Leveranse

Vanligvis vil produktene være tilgjengelig for deg umiddelbart etter at vi mottar bekreftelse på godkjent transaksjon. Dersom produktene ikke er tilgjenglige eller e-postbekreftelsen uteblir, må du kontakte Norsk Test AS på telefon 78 97 35 00 eller post@norsktest.no.

Frakt

Det er ingen frakt eller leveransekostnader, da produktene leveres elektronisk.

Personopplysninger

Norsk Test AS behandler persondata ifølge Lov om behandling av personopplysninger (personopplysningsloven).

Kortinformasjon

Når du handler hos Norsk Test AS blir betalingen behandlet av Nets, som er en sikker elektronisk betalingsløsning for blant annet Visa, Mastercard, Maestro, og Vipps. Kortinformasjon blir oppbevart i henhold til Nets bruksvilkår og personvernsregler.

RUTINER FOR RETUR AV VARER

Avbestilling

Dersom du ønsker å avbestille en ordre, kan du sende en e-post til post@norsktest.no eller ringe oss på 78 97 35 00. Husk å oppgi ordrenummer i e-post.

Reklamasjon

Dersom det foreligger en mangel ved produktet, må du innen rimelig tid etter at du oppdaget mangelen, gi Norsk Test AS skriftlig melding per e-post post@norsktest.no eller brev om at du vil påberope deg mangelen. Norsk Test AS vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp (forbrukerkjøpsloven).

Angrerett

Dersom du angrer på kjøp av produkt og ikke har benyttet deg av tjenesten du har betalt for, kan du innen 14 dager be om å få opphevet kjøpet ved å ta kontakt med Norsk Test AS telefon 78 97 35 00 eller post@norsktest.no. Angreretten gjelder ved forbrukerkjøp, salg til foretak innbefattes ikke av forbrukerkjøpsloven.

Varighet

Kjøpet av et produkt har en varighet på ett år fra kjøpsdato. Hvis denne fristen oversittes, må det kjøpes ny tilgang til produktet.

Nets logo VISA logo  Mastercard logo Maestro logo Vipps logo Afterpay/Riverty logo